Την πρότασή του κατέθεσε την Δευτέρα το βράδυ, για την γέφυρα της Ν. Φιλαδέλφειας, ο επικεφαλής του συνδυασμού  ''ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ'' , Γιώργος Παπακωνσταντίνου πλαισιωμένος από μέλη της παράταξής του, σε τοπικά και μη blog.
Στην εισαγωγή του ο κος Παπακωνσταντίνου, στα προβλήματα της ήδη υπάρχουσας υπό κατασκευής γέφυρα και τόνισε πως η  παρακείμενη γέφυρα του ΟΣΕ μπορεί να είναι η λύση στο πρόβλημα που δημιουργείται με τις βροχές και αποκόπτεται η Ν. Φιλαδέλφεια  από την εθνική οδό.Μετά τον λόγο πήραν ο Βαγγέλης Κανταρτζής και η Στέλλα Γεωργιάδου οι οποί τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα στήριξαν την πρόταση, η οποία ήταν πόνημα πολλών εβδομάδων δουλειάς. Συγκεκριμένα: 
---------------------------------------------------------------------------
Χαρακτηριστικά παλιάς γέφυρας ΟΣΕ:

Συνολική απόσταση έως τον οικισμό max: 1500μ.
Μήκος γέφυρας ~150μ.
Πλάτος ~5,5μ.
Καθαρό πλάτος 4,58μ.
Η παλιά γέφυρα του ΟΣΕ είναι μια στατικά ισχυρή κατασκευή σε μεγάλο ύψος από την κοίτη του ποταμού
Η διέλευση των οχημάτων μπορεί να γίνεται με μια λωρίδα κυκλοφορίας, εναλλάξ, με ρύθμιση από σηματοδότες
Η ύπαρξη υποδομής
α) παλιά γέφυρα ΟΣΕ
β) παλιές σιδηροδρομικές γραμμές που οδηγούν στην είσοδο του οικισμού  
      συνεπάγεται μείωση κόστους επέμβασης
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ-ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ
ανέρχεται στο ποσό των 200.000€
Μπορεί να εξασφαλιστεί
α) για άμεση επέμβαση: από την έκπτωση του μειοδοτικού διαγωνισμού οδοποιίας στις 21/4/2015 (μετά από αναβολή).
Το αρχικό κόστος του ανέρχεται στο 1.000.000€.
Οι εκπτώσεις που είθισται να δίνονται σε αυτούς τους διαγωνισμούς είναι τις τάξης του 40% - 50%
β) με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Κ.Μ.    
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Προώθηση της νέας πρότασης στην δημοτική αρχή για έλεγχο-αποδοχή- και υλοποίηση αυτής με χρόνο αποπεράτωσης έργου όχι περισσότερο των 3 μηνών.
---------------------------------------------------------------------------------------------


Τι γίνεται μετά:
üΜετά την αποπεράτωση της μελέτης και κατασκευής της νέας γέφυρας, η προσωρινή σύνδεση που προτείνουμε μπορεί να παραμείνει:
ως διαδρομή για τους πεζούς
ποδηλατόδρομος
ή αγροτικός δρόμος.
üμε μεγαλύτερο όφελος την επιβράδυνση των οχημάτων και οδήγηση με ασφάλεια σε σύγκριση  με την επικίνδυνη στροφή που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο της Ε. Ο. Θεσσαλονίκης – Κιλκίς.
ü
 Έτσι ώστε να μην πάει χαμένο οποιοδήποτε κόστος δαπανηθεί.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
και η παρουσίαση τελειώνει ως εξής:
Αν και ανήκουμε στην αντιπολίτευση ελπίζουμε η δημοτική αρχή να λειτουργήσει υπεράνω οποιασδήποτε πολιτικής σκοπιμότητας και με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών, αρχές που πρέσβευε προεκλογικά.
Εμείς ο συνδυασμός Δύναμη Δημιουργίας και με τις επιτροπές που έχουμε δημιουργήσει πάντα θα προτείνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα που μας απασχολούν.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στο τέλος μοιράστηκε οπτικοακουστικό υλικό στους bloggers.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Top