Την πρότασή του κατέθεσε την Δευτέρα το βράδυ, για την γέφυρα της Ν. Φιλαδέλφειας, ο επικεφαλής του συνδυασμού ''ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ-ΝΕΑ ΠΡΟΤΑΣΗ'' , Γιώργος Παπακωνσταντίνου πλαισιωμένος από μέλη της παράταξής του, σε τοπικά και μη blog.
Στην εισαγωγή του ο κος Παπακωνσταντίνου, στα προβλήματα της ήδη υπάρχουσας υπό κατασκευής γέφυρα και τόνισε πως η παρακείμενη γέφυρα του ΟΣΕ μπορεί να είναι η λύση στο πρόβλημα που δημιουργείται με τις βροχές και αποκόπτεται η Ν. Φιλαδέλφεια από την εθνική οδό.Μετά τον λόγο πήραν ο Βαγγέλης Κανταρτζής και η Στέλλα Γεωργιάδου οι οποί τεκμηριωμένα και εμπεριστατωμένα στήριξαν την πρόταση, η οποία ήταν πόνημα πολλών εβδομάδων δουλειάς. Συγκεκριμένα:
---------------------------------------------------------------------------
Χαρακτηριστικά παλιάς γέφυρας ΟΣΕ:
•Συνολική
απόσταση έως τον οικισμό max: 1500μ.
•Μήκος
γέφυρας ~150μ.
•Πλάτος
~5,5μ.
•Καθαρό
πλάτος 4,58μ.
•Η παλιά
γέφυρα του ΟΣΕ είναι μια στατικά ισχυρή κατασκευή σε μεγάλο ύψος από την κοίτη του
ποταμού
•Η διέλευση
των οχημάτων μπορεί να γίνεται με μια λωρίδα κυκλοφορίας, εναλλάξ,
με
ρύθμιση από σηματοδότες
•Η
ύπαρξη υποδομής
α)
παλιά γέφυρα ΟΣΕ
β)
παλιές σιδηροδρομικές γραμμές που οδηγούν στην είσοδο του οικισμού
συνεπάγεται μείωση κόστους επέμβασης
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ-ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
ΚΟΣΤΟΣ
•ανέρχεται
στο ποσό των 200.000€
Μπορεί
να εξασφαλιστεί
α) για
άμεση επέμβαση: από την
έκπτωση του μειοδοτικού διαγωνισμού οδοποιίας στις 21/4/2015 (μετά από αναβολή).
Το αρχικό κόστος του ανέρχεται στο 1.000.000€.
Οι εκπτώσεις που είθισται να δίνονται σε
αυτούς τους διαγωνισμούς είναι τις τάξης του 40% - 50%
β) με χρηματοδότηση
της Περιφέρειας
Κ.Μ.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ
Προώθηση
της
νέας πρότασης στην δημοτική αρχή για έλεγχο-αποδοχή- και υλοποίηση αυτής με
χρόνο αποπεράτωσης έργου όχι περισσότερο των 3 μηνών.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Τι γίνεται μετά:
üΜετά
την αποπεράτωση της μελέτης και κατασκευής της νέας γέφυρας, η προσωρινή
σύνδεση που προτείνουμε μπορεί να παραμείνει:
•ως
διαδρομή για τους πεζούς
•ποδηλατόδρομος
•ή
αγροτικός δρόμος.
üμε μεγαλύτερο
όφελος την επιβράδυνση των οχημάτων και οδήγηση με ασφάλεια σε
σύγκριση
με την επικίνδυνη στροφή που υπάρχει στο συγκεκριμένο σημείο της Ε. Ο.
Θεσσαλονίκης – Κιλκίς.
ü
Έτσι
ώστε να μην πάει χαμένο οποιοδήποτε κόστος δαπανηθεί.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
και η παρουσίαση τελειώνει ως εξής:
•Αν και ανήκουμε στην αντιπολίτευση ελπίζουμε η δημοτική αρχή να λειτουργήσει
υπεράνω οποιασδήποτε πολιτικής σκοπιμότητας και με γνώμονα το συμφέρον των
πολιτών, αρχές που πρέσβευε προεκλογικά.
•Εμείς ο συνδυασμός Δύναμη Δημιουργίας και με τις επιτροπές που έχουμε δημιουργήσει πάντα θα
προτείνουμε και θα συνεχίσουμε να δίνουμε αποτελεσματικές λύσεις στα προβλήματα
που μας απασχολούν.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στο τέλος μοιράστηκε οπτικοακουστικό υλικό στους bloggers.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου